søndag 29. juli 2007

D va på tide



Jepp, nå va d på tide å skriva någe nytt kjenne eg... si sist har d vel egentlig isje sjedd så mye.... Utenom d at eg har vore på ferie...SUPER ferie. Hadde d heilt fantastisk, traff heile familien, heile ferien va kjempekoselige. Spesielt gla blei eg når eg fekk treffa Kuba, heilt sjønne unge... Hjerteknuser. Og d e så synn at eg får treffa han og de andre ungene bare 1 gong i året... De vokse så fort;( snufs..:P(verpesyk?:P)Eg hadde rett å slett isje lyst å reisa tebage t Norge igjen, for kem vil ver reisa fra plassen som du hører t, fra hjemmet sitt? Jepp, sånn føltes d ud. Og nå ska eg prøva å flytta tebage... Så får me se... Eller så va være sånn passe dårligt de første dagene, mn så begynte d for fullt; gradestokken vår gjekk bare opp te 50 grader, så me vett egentligt isje koss varmt d va de siste dagene...:P Så komme me tebage t Norge så får me helste termosjokk:P for håpa at d slutte å regne snart, før huset t Lady bler HEILT oversvømt:P

Ingen kommentarer: