mandag 4. juni 2007

om pirates, eksamen, sommerferie og sånnt...

Jepp då tar me d i omvendt kronologis følge:

nr. 1 Sommerferie!!!

Jepp, i dag var altså siste dag på VK1!!!!
Neste gong eg går i skolebygge så e eg i VK2. Russatiå vente:)
D va ganske uvanligt å slutta me skulen så tidligt som 4. juni, men eg har isje så mye mot det:P Hyllå på skulen e tømt ud, og bøgene fra VK1 e hevne langt inn i skape...:D Planer for nærmeste framtid: kjøretime, sova, sova, sova, sova, kjøretime, sova, sova fylla åre, sova, kjøretime, sova, reisa t polen:D Så må eg få t ein liden bursdagsfeiring i mellomtiå:D

nr. 2 Eksamen

I dag va d altså examen i rettslære. Eg satt heilt t 2! første gong d har sjedd, men då e eg i allefall sikker på at eg har fått me meg de rette tingå. Va sykt heldige som fekk rettslære! Dessuten så fekk eg bare oppgaver eg ville ha! så fekk eg veda i dag at eg får 5. i bed. øk, som jor denne fantastiske tiden etter examen ennå bedre...!

nr. 3 Pirates:)

Eg har fått sitt den 3. filmen om mine fantastiske pirater:) Kinoturen va kjekke, og filmen va ennå bedre. Masse som skjedde, så eg ska nokk se an ein gong t for å få me meg alle detaljene... Mn eg må innrømma at eg isje likte slutten... E egentlig isje heilt for triste slutter på kjærlighetshistorier...så måtte eg bare ta me bilde av sjønnasen min bilde nr. 2 asså:P


biled Nr 1:








bilde Nr. 2:


Go ferie alle samen folkens!!!


Hej morze, gory las:P Wybieram morze...A ty?


Ingen kommentarer: