lørdag 12. mai 2007

surviver



jah... eg greide å overleva denne vegå... va isje enkelt må eg inrømma...på mandag begynte eg på trinn 2, og eg ska ha min første kjøretime på onsdag:):):-O så får me ser koss d komme t å gå;);P. Natt t tirsdag va d nesten isje søvn, for d va prøve i politikk ( :-O) på tirsdag. Men på onsdag fekk eg såva lengre siden eg sko i fengsel:P me klassen altså:P På torsdag va d prøveeksamen i norsk, som eg ble ganske fort ferdige me, og så var d bare begynna å øva t prøveeksamen i bedriftsøkonomi, som me hadde i går... I dag e eg bare happy, siden eg e ferdige me denne skolevegå, og fordi nå har eg litt tid å slappa av før sjaue begynne igjenuken etter 17. mai :/:P. Jaja greie nok d og;)


I dag fekk eg besøk av Kristine og Lille Victoria:D koooooooseligt. D e rart å tenka på at hu bler 11 måneder den 16. mai! Så dagen ittepå komme hu t å få være me på sin første 17.mai i livet sitt:) Bler sikkert koseligt:D

Ingen kommentarer: