onsdag 23. mai 2007

Siste prøve på VK1 overstått!



Jah, då va den siste prøven på VK1 (forhåpentligvis vel) overstått... I dag va d altså heildag i rettslære. besto av 3 oppgaver som isje va någe spesielt avanserte så d va jo fint:) E dautrøtte, siden eg har såve gjennomsnittlig 5 timer i døgne de siste 3 nettene, men eg e kjempegla for at eg e ferdige. Har bare examen igjen... som me får veda om i mårå... eg håpe så innderligt på å komma opp i rettslære skriftlig...siden eg e inne på d akuratt nå, og examensoppgavene e isje någe særligt avanserte... I tilleg så e eg gla p.g.a. at eg fekk 5 på stilen min om "likeverdige mennesker" :D




Så i dag sitte eg å lade meg for fullt... har sitt på repriser på tv heile dagen... hunden min e heller isje någe særlig livlige i dag... sikkert på grunn av være... ligger bare under bordet å lader seg... "Akuratt lige eigeren"




By the way, her e d någe viktigt å huska på: Eg fulle 18 år om 32 dager!!!




å så e d sommerferie om 29 dager!!!!




Går d an å isje komma i gått humør av å hørra dette!?

3 kommentarer:

Helene Kirkholm sa...

Nei de går ikkje an... Blir i bedre humør med ein gong eg hørre ordet sommarferie :D

Månestråle sa...

Eg tror aldri eg har gleda meg så møye te sommarferien før! Og nå e d mindre enn ein måne te!! jippi!
Eg kom jo selvfølgeligt ikkje opp i skriftlig eksamen, så då får eg prøve å oppnå ein 6-er me tatlingå mi.. :p

Månestråle sa...

Tror du eg klare det? D me tatlingå meine eg?